tisdag 23 juni 2009

Shopaholic

I våras var jag på barnvagnsbio och såg en film som heter shopaholic och sedan dess har jag faktiskt legat ganska lågt med shoppingen. Men nu när jag tappat 10 kg måste jag ju faktiskt! Jag fick presentkort på Esprit i födelsedagspresent så nu har jag varit i himmelriket för en stund. Hittade ett tiotal plagg och tog alla i stl 38 med in i provhytten. Till slut landade det på fyra plagg men jag hittade bara bild på tre av dem på esprit`s hemsida. Det fjärde plagget är ett likadant randigt linne fast andra färger.


Idag har jag och kidsen promenerat in till Vasaparken för en lekdate med Maddoc, Alvin och Audrey. De stora barnen lekte och plaskade medan de små satt med oss på en filt i skuggan av ett träd. Vi satt och pratade och höll koll på barnen och plötsligt är prinsessan borta! Mitt hjärta stannar och vi söker med blicken genom alla barnen och ser inte någon klänning i den starka rosa färg som hon hade. Många tankar hann rusa genom huvudet innan hon kommer springandes från rutschkanorna och är kissnödig. Puh! Måste gå upp och pussa på henne nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar