torsdag 18 juni 2009

God natt min skatt

Idag var det den lilla prinsessans sista dag på förskolan innan sommarlovet. De hade gjort en midsommarstång och dansat runt den och sedan fick alla barnen glass. Under tiden var Lillfräs och jag med kompisar i folkparken på midsommarfirande. När regnet kom packade vi ihop vårt pick och pack för en shoppingtur till Maxi-huset. Där lunchade vi med Linda och Viggo på Chili & Wok och fyndade på MQ (50% me like!). Det blev en lila, kort klänning av märket Paris, Kate & I som jag tänkte ha på min födelsedag.




På kvällen åkte vi till centralbadet för att prinsessan skulle få busa av sig lite. Hon föll ihop som ett korthus kvart i åtta, men lillfräs han har speedat runt här hemma fram till halv tio. Nu sussar han också i sin spjälsäng med sin lilla fina gula häst. God natt min skatt!

1 kommentar:

  1. Hi hi så söt! Jag trodde först att du lagt in en gammal bild på Johanna. Så lika de är sötnosarna.

    Trevlig midsommar!

    Kram/Malin

    SvaraRadera