tisdag 16 juni 2009

Min första blogg

Nu när jag följt mina vänners bloggar ett tag och insett att det kan vara ganska kul att ha en backspegel att titta tillbaka i, så gör jag också ett försök att blogga om mitt svenssonliv i ett mysigt parhus med man och två trollungar.

Jag är gift med D sedan 5 november 2005 (tittar efter i vigselringen). Vi förlovade oss så gott som exakt ett år tidigare 6 november 2004. 21 mars 2006 såg vår lilla prinsessa J dagens ljus och 2,5 år senare var det vår lillfräs A:s tur att komma till världen.

Midsommar närmar sig med stormsteg och idag införlivades mitt nyårslöfte! Mitt mål att tappa 10 kg gick imorse i uppfyllelse när vågen visade på 68,2 kg! Ikväll blir det att ta sig till apoteket för en kroppsfettsmätning. Mitt nästa delmål och troligtvis slutmål är 65 kg och måldatumet har jag satt till nyårsafton 2009/2010.


6 kommentarer:

  1. Välkommen till bloggvärlden=)

    SvaraRadera
  2. Heja heja vad duktig du är som gått ner så mycket! Stor kraaaam!

    SvaraRadera
  3. Vad kul! välkommen till bloggträsket :D.

    SvaraRadera
  4. Woho, grattis till 10 kilo!!!
    /Slarvan

    SvaraRadera
  5. Kul att du också börjat blogga :)

    SvaraRadera