tisdag 14 juli 2009

Tapetsering på gång!

Idag har vi äntligen kommit iväg och beställt tapeter till lillfräs barnrum. Det blir ljusblått och vitt med stjärnor och ränder. Ska bli så kul att fixa lite här hemma. Idag har jag kämpat med att göra plats för tre garderober som ska flyttas ner till nedervåningen. Tapeterna kommer på onsdag så då vill jag att det ska vara förberett så vi kan sätta igång.

På förmiddagen åkte vi med farfar till golfrangen och prinsessan fick öva lite med sitt lilla golfset hon fick i treårspresent. Hon slog en stund på rangen och puttade några bollar på övningsgreen.


Igår (12 juli) fick jag rycka in och passa prinsessans kompis H några timmar. Hans mamma och pappa fick åka in till förlossningen efter vattenavgång och ut kom en liten kille! Grattis till er lille prins! Prinsessan blev så glad över att få leka med H. Jag älskar H, skrek hon glatt när jag helt plötsligt ryckte med henne för att leka med sin kompis klockan sex på kvällen och de hade så kul ända till H:s farmor kom för att lösa av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar