tisdag 28 juli 2009

Små risgryn


Äntligen har jag lyckats fånga lillfräs små risgryn på bild! Nu har han tre tänder. Han är så gosig min lilla bebis och jag är så kär i honom. Älskar att borra in näsan och känna hans doft. Idag har den lille killen och jag varit på lunch med några bebisar och deras mammor på Enebys pizzeria, medan pappan och prinsessan var på golfklubben för att slipa på svingen. Lillfräs sikta in sig på Maja som är hela 3 dagar yngre än honom och busade runt i hela lokalen. Lilla Thelise som satt i vagnen var han också framme och "snackade" med den lilla flirtisen. Hans fötter var helt svarta av smuts när vi begav oss hemåt. På kvällen kom min bror och kusin A och vi lagade tacos och spelade Buzz Junior Djungle Party.

Här sitter lilla lillfräs i sitt stora stora rum och leker!

Imorgon bär det av till Göteborg så det blir en hektisk morgon med packning för det är ju överkurs att förbereda sådant dagen innan! Prinsessan längtar efter Niklas och lisebergskaninerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar