tisdag 7 juli 2009

Badhuset och godisförbud

Ikväll har jag varit på bio med fyra tjejkompisar. Vi såg en romantisk komedi med en supersmal och snygg tjej i huvudrollen och jag satt där och moffade in godis och blev bara mer och mer illamående. Jag vill ju se ut som hon i filmen! Jag åt alldeles för mycket men slängde iallafall det som jag inte fick i mig. JAG SLÄNGDE GODIS! Och nu ska jag inte köpa mer på hela månaden. Hoppas att jag kan hålla det nu, kanske om någon bjuder och jag är riktigt sugen att jag tar en liten bit, men just nu känns det som att jag lika gärna kan vara utan.

Idag var vi på badhuset med lilla A och hans pappa. Prinsessan hade så roligt med sin f.d. dagiskompis. "Jag älskar min kompis" sa hon imorse när jag berättade vem vi skulle leka med. Lilla A och prinsessan vågade åka både den blå och den gröna låååånga rutschkanan i äventyrsbadet (i en vuxens knä). Många åk blev det. Sedan åkte vi till Maxi-huset för lite lunch. Lillfräs den lille gullungen bara hängde med.

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag, funderar på att åka till badhuset på fredag. Ja, jag hoppas att det blir en bebis som sover lite mer än vad Ester gjorde iaf och gör den inte dte får vi hitta en annan lösning. Jag tror att det kommer att gå bra och att hon kommer att gilla sitt syskon, oftast iaf=)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du som är så smal och snygg kan gott få unna dig en påse godis på bio utan dåligt samvete! Men jag kände mig lite illamående jag med om jag ska vara ärlig. Sen är det ju livsfarligt att jämföra sig med hollywoodskådisarna som lever på vatten och alger, tränar med personlig tränare sex timmar/dag och inte har hon väl fött några barn heller...

    Angående kursen jag nämnde i min blogg så är det en nätbaserad photoshopkurs som hålls av Mikaela Rudner/Woopsie Daisy.
    http://mikaelarudhner.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Är tröjan från Villervalla? Jag har fått en jacka i det mönstret av min syster ;)

    SvaraRadera